Project Information
Projektleder, väljer ut, utformar och etablerar ändamålsenliga kontor i enlighet med bygglagstiftning, arbetsmiljölagstiftning,  tillgänglighetskrav och verksamhetens behov
Offentlig sektor

Lokalutveckling

Projektleder, väljer ut, utformar och etablerar ändamålsenliga kontor i enlighet med LOU, bygglagstiftning, arbetsmiljölagstiftning,  tillgänglighetskrav samt utifrån verksamhetens behov och i enlighet med regeringens ortsstrategi.

Uppdraget omfattade att planera projekt, utreda etablering, kravställa fastighetsteknik, bygg och säkerhet.  Planera och genomföra visningar tillsammans med fastighetsägare. Vara delaktig i fastställande av hyresavtal. Samt utforma och etablera arbetsplatsen  i god dialog med berörda intressenter.
Kommunikation med styrgrupp, referensgrupp, brukare och övriga intressenter. Budgetansvar. Analysera processer och ta fram rekommendationer samt beslutsunderlag. Kravställa fastighetsteknik, bygg och lokaler. Samt projektleda relaterade upphandlingar.

Utmaningar